Activitatea principala a unui administrator de pensiune turistica se desfasoara in cadrul pensiunii turistice, o unitate de cazare si alimentatie publica, deruland concomitent activitati specifice cu alte agentii de turism, furnizori, banci, administratie si ordine publica. Sunt mentinute relatii cu organisme si organizatii locale in scopul functionarii pensiunii in conditii de maxima eficienta si profitabilitate. Activitatile specifice sunt similare atat in pensiunea proprie cat si intr-o locatie de gestiune, administrarea acesteia avand ca scop principal profitabilitatea, rentabilitatea serviciilor oferite, succesul pe piaţa turistica. Cursul este ACREDITAT DE AUTORITATEA NATIONALA PENTRU CALIFICARI (ANC), prin Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice si Ministerul Educatiei Nationale, certificatul obtinut fiind recunoscut atat la nivel national cat si in Uniunea Europeana. Certificatul ANC este insotit de un supliment descriptiv , care cuprinde competentele dobandite si certificate la finalizarea cursului. Pentru detalii si inscrieri, ne puteti contacta oricand la numarul de telefon 0744/ 245. 193