Magazin de haine second hand. Profit si rentabilitate.

Afacerea cu vanzarea de haine second hand fie in stil depozit, fie la bucata in magazine de cartier sau chiar in marile mall-uri din orase poate fi inceputa cu un buget relativ mic daca vanzarea se face de administrator, pentru inceput, pana la cumularea unui profit pentru plata salariilor.

1) Cum se constituie o afacere cu haine second hand?
2) Buget necesar pentru deschidere
3) Stabilirea furnizorilor
4) Promovare

Pentru deschiderea unui magazin de haine si obiecte second hand obiectul principal de activitate ar trebui sa fie 4779 = comert cu amanuntul al bunurilor de ocazie vandute prin magazine. Alegerea numelui firmei este esentiala, daca firma nu exista deja, in special daca firma vinde si in stil depozit astfel firmele care cumpara servicii vor sti denumirea si vor putea recomanda mai departe daca produsele sunt de calitate.

Pentru a stabili bugetul trebuie sa ne enumeram cele necesare:
1) cost deschidere firma si autorizatie functionare
2) cost chirie magazin si sediu daca este separat
3) cost utilitati pentru magazin si sediu daca este separat
4) cost mijloace fixe: birou, casa de marcat, scaune, rafturi, garderoba, manechini, diverse standere pentru perete sau vitrina etc.
5) soft de gestiune + pentru casa de marcat
6) servicii contabilitate
7) cost marfa
8) diverse servicii daca nu sunt prestate de administrator (spalare haine daca este nevoie, calcare, introducere in baza de date etc.)

Pornim de la costurile cu deschiderea firmei si dotarea magazinului, care sunt costuri de moment si continuam cu costurile chiriei, al stocului, contabilitate, licenta pentru diverse sofruri care sunt costuri lunare/anuale. Aceste costuri repetitive trebuie incluse in pretul de vanzare al produsului, putem alege una din cele doua metode de vanzare:
a) adaos mic si mizam pe vanzare multa
b) cost mic si mizam pe vanzare mare

Daca vadul nu permite vanzarea in masa al produselor va trebui sa avem un adaos mai mare pentru a putea acoperi cheltuielile iar daca vadul este bun, in functie de concurenta din zona putem jongla cu adaosul dupa bunul plac, insa un pret cu mult sub concurenta va destabiliza piata din zona si nu va aduce beneficii afacerii.

Recomand folosirea unui soft universal de gestiune si conectare cu casa de marcat, cu posibilitatea de legare cu un magazin online. Marcarea stocului cu coduri de bare individuale va face mult mai usoara gestiunea magazinului iar trecerea la un vanzator/vanzatoare va fi mult mai usoara, inainte de plata salariului fiind posibila facerea stocului fizic repede. De asemenea legarea cu un magain online va face afacerea deschisa nonstop, clientii putand sa comande oricand produsele online si sa le ridice sau sa le primeasca prin livrare. Un magazin online expune produsele unui public mult mai larg avand sanse mai mari de vanzare, putand reinnoi mai des stocul.

Afacerea cu haine second hand este si va fi profitabila, nu necesita studii de specialitate putand fi deschisa de aproape oricine. Bugetul necesar este de asemenea mic in comparatie cu alte afaceri. Pentru a avea succes sigur trebuie sa aveti in vedere un spatiu pentru magazin cat mai circulat, nu neaparat central si sa negociati o chirie decenta. Furnizorii poarta un rol principal deoarece un stoc mereu nou, pe gustul clientilor atrage reintrarea publicului in magazin. Stabilirea unui program de reinnoire al stocului este de asemenea apreciat, de exemplu luni marfa noua, vineri totul la 5 lei.

Daca sunteti in cautarea mai multor informatii sau al unui furnozor puteti cauta pe platforma noastra.

Incoming search terms:

  • cat se castiga din second hand
  • https://anunt24 ro/promovare/magazin-de-haine-second-hand-profit-si-rentabilitate/